4. CATERPILLAR VS KOMATSU – კაბინეტური მარკეტინგული კვლევა

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU ხელმძღვანელი: პროფესორი, კახაბერ ჯაყელი თავი VI ფასეულობას ორივე კომპანიის ცხოვრებაში მარკეტინგული...

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU...

გაგრძელება

3. Caterpillar vs Komatsu – კაბინეტური მარკეტინგული კვლევა

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU ხელმძღვანელი: პროფესორი, კახაბერ ჯაყელი თავი IV. რადგანაც ბაზრის წილზე ვსაუბრობდით,...

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU...

გაგრძელება

2. Caterpillar vs Komatsu – კაბინეტური მარკეტინგული კვლევა

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU ხელმძღვანელი: პროფესორი, კახაბერ ჯაყელი თავი III - კომპანია „Caterpillar”-ის ბიზნეს...

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU...

გაგრძელება

1. Caterpillar vs Komatsu – კაბინეტური მარკეტინგული კვლევა

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU ხელმძღვანელი: პროფესორი, კახაბერ ჯაყელი შესავალი ნაშრომის სათაურიდან ნათელია, რაზე მექნება საუბარი....

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU...

გაგრძელება

ემოციური მარკეტინგი VS რაციონალური მარკეტინგი

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU ხელმძღვანელი: პროფესორი, კახაბერ ჯაყელი   შესავალი ემოციებზე დაყრდნობილი და რაციონალური...

ავტორი: სანდრო მაისურაძე, IBSU...

გაგრძელება

მარკეტინგის ესეების ოლიმპიადა – 2021

ანგარიში უკვე მეორე წელია, რაც საერთაშორისო ქართულ-ევროპული პლატფორმა მარკეტინგის სახლი...

ანგარიში უკვე მეორე წელია,...

გაგრძელება

PSP

ავტორები: ნანა კარაია, ნინო სხვიტარიძე მოგეხსენებათ, დღევანდელ სამყაროში, ფარმაცევტული პროდუქცია საკმაოდ...

ავტორები: ნანა კარაია, ნინო სხ...

გაგრძელება

ბრენდი „ბორჯომი“

ავტორი: ელენე რაზმაძე სანდო წყაროებზე დაყრდნობით, შეგვიძლია განვაცხადოთ, რომ უნიკალური...

ავტორი: ელენე რაზმაძე სანდო ...

გაგრძელება

სახელგანთქმული წყლის საიდუმლო

საქართველოს სიყვარულის უამრავი მიზეზი არსებობს, ეს არის: კულტურა, წეს-ჩვეულებები, ისტორია,...

საქართველოს სიყვარულის უამრავი...

გაგრძელება

ხაჭაპური  საქართველოს სიამაყეა

ავტორი: მარი დუმბაძე როგორც ვიცით ყველაზე პოპულარული ის როდუქტია, რომელიც მოთხოვნადია...

ავტორი: მარი დუმბაძე როგორც ვ...

გაგრძელება