წლის საუკეთესი პროდუქტი – ბიომაგნიტური ყურის სტიკერები

ნათია მირველაშვილი
ხელმძღვანელი: Assoc. Prof. Dr. კახაბერ ჯაყელი

 

მიუხედავად covid-19 ის მიერ შექმნილი ფორსმაჟორული სიტუაციისა, 2021 წელი არც თუ ისე უნაყოფო იყო. თემაზე – წლის საუკეთესო პროდუქტი, ფიქრისას მრავალი რამ მახსენდება, რაც უშუალოდ ჩემს ინტერესებზეა მორგებული, მაგრამ თუ პროდუქტს მისი საჭირობის მიხედვით განვიხილავთ, მაშინ მომიწევს ჩემი იდეები ცოტა შორს გადავდო და ვისაუბრო ისეთ თემაზე, როგორიცაა ბიომაგნიტური ყურის სტიკერი. შევეცდები მოკლედ დავახასიათო პროდუქტი,მისი საჭიროება და ბაზარი, სადაც იგი გავრცელდა.

1. შესავალი

მსოფლიოში ადამიანთა უმეტესობა კარგად აცნობიერებს ჯანმრთელობასთან დაკავშირებულ პრობლემებს ჭარბწონიანობის გამო. ბაზარზე არსებული სხვადასხვა პროდუქტი წონის დაკლების პრობლემებს ემსახურება; ბიომაგნიტური ყურის სტიკერები ერთ-ერთი მათგანია. ბიომაგნიტური ყურის სტიკერები წარმოიშვა ალტერნატიული მედიცინის ფილიალში. ეს სტიკერები ეხება წნევის წერტილებს ყურებზე. ბიო მაგნიტური ყურის სტიკერები პატარა მაგნიტებია, რომლებიც ყურებზე მიმაგრებულია მცირე ზომის ლენტით.

2. აღწერა

ეს მაგნიტური სტიკერები ყურებზე გარკვეულ ადგილზე გადაადგილებისას ხელს უწყობს სისხლის მიმოქცევას და აძლიერებს სხეულის ფუნქციებს. ჭარბი წონის მქონე მოსახლეობა ზრდის ბიო მაგნიტურ ყურის სტიკერების მარკეტინგს. მსოფლიო ჯანდაცვის ორგანიზაციის თანახმად, 2016 წელს ბავშვების თითქმის 18% აღმოჩნდა, რომ 5 – დან 19 წლამდე მოზარდები იყვნენ ჭარბწონიანი. CDC– ს (დაავადებათა კონტროლისა და პრევენციის ცენტრები) შესაბამისად, 2015–2016 წლებში აშშ – ში სიმსუქნის პრევალენტობამ დაახლოებით 39,8% შეადგინა და თითქმის 93,3 მლნ. ჭარბი წონის გავრცელების ეს ტენდენცია, სავარაუდოდ, გაზრდის მოთხოვნას სამედიცინო პროდუქტებზე, რომლებიც ხელს უწყობენ წონის დაკლებას, რაც საპასუხოდ ასევე დააჩქარებს ბიო მაგნიტური ყურის სტიკერების გლობალურ გაყიდვებს. მოსალოდნელია სამომხმარებლო ყიდვის ტენდენციების ცვლილება. შესაძლოა მოხდეს ბაზრის მოთამაშეებს მომხმარებელთა ბაზის გაფართოების შესაძლებლობის უზრუნველყოფა, კომპანიები სავარაუდოდ მოიპოვებენ ფართო მომხმარებელთა ბაზას, რომლებიც გლობალური მასშტაბით არსებობს ინტერაქტიული ციფრული პლატფორმებისა და სოციალური მედიის გავლენის საშუალებით.

2018 წელს აზიის წყნარი ოკეანე დომინირებდა გლობალურ ბაზარზე, ჩინეთისა და ინდოეთის რამდენიმე მცირე მწარმოებლის არსებობის გამო. გარდა ამისა, რეგიონში გვხვდება მჭიდროდ დასახლებული ქვეყნები, რომლებსაც აქვთ ჭარბწონიანების მნიშვნელოვანი რაოდენობა, მოსალოდნელია, რომ აზიისა და წყნარი ოკეანის ბაზარი გაფართოვდება სწრაფი ტემპით, რასაც მოჰყვება ჩრდილოეთ ამერიკა და ევროპა. სწორი პერსპექტივისა და კონკურენტული ხედვისთვის, ბიომაგნიტური ყურის სტიკერებზე მომუშავე ძირითადი მოთამაშეთა გლობალური ბაზარი ძალიან კონკურენტუნარიანია, რამოდენიმე გლობალური და რეგიონალური მოთამაშის არსებობის გამო. ძირითადი მოთამაშეები იღებენ სხვადასხვა სტრატეგიას, როგორიცაა რეგიონალური გაფართოება და პროდუქტის პორტფელის გაფართოება, ბაზარზე თავიანთი პოზიციების კონსოლიდაციისთვის. რამოდენიმე ძირითადი მოთამაშე, რომლებიც მუშაობენ ბიო მაგნიტური ყურის სტიკერების გლობალურ ბაზარზე, არიან:მაღალმა ღირებულებამ და ინტენსიურმა კონკურენციამ შეიძლება ბაზრის გამოწვევა გამოიწვიოს, მიუხედავად სამეცნიერო კვლევებისა და მტკიცებულებისა, რომლებიც დაკავშირებულია ბიო მაგნიტური ყურის სტიკერების გამოყენებასთან, მომხმარებლები ეჭვი ეპარებათ მათ შეძენაში შედარებით მაღალი სიძვირისა და გაურკვეველი შედეგების გამო. გარდა ამისა, ბაზარი ძალიან ფრაგმენტულია მრავალი მცირე და საშუალო მასშტაბის ადგილობრივი წარმოების არსებობით. სავარაუდოდ, ეს უარყოფით გავლენას მოახდენს ბაზარზე მომდევნო წლებში. გეოგრაფიული თვალსაზრისით, ბიო მაგნიტური ყურის სტიკერების გლობალური ბაზარი შეიძლება დაიყოს ხუთ რეგიონად: ჩრდილოეთ ამერიკა, ევროპა, აზია – წყნარი ოკეანე, ახლო აღმოსავლეთი და აფრიკა. ჩრდილოეთ ამერიკის რეგიონის და სამხრეთ ამერიკის ქვეყნების და ქვე რეგიონების დონის ანალიზში მოცემულია აშშ, კანადა და ჩრდილოეთ ამერიკის დანარჩენი ნაწილები. ევროპაში ბიომაგნიტური ყურის სტიკერების ბაზრის ანალიზი და პროგნოზი მოიცავს ბაზრებს დიდ ბრიტანეთში, გერმანიაში, საფრანგეთსა და დანარჩენ ევროპაში. ანალოგიურად, აზია – წყნარი ოკეანე მოიცავს ინდოეთს, ჩინეთს, იაპონიას და წყნარი ოკეანეთის აზიას. ბიომაგნიტური ყურის სტიკერების ბაზარი სამხრეთ ამერიკაში დაყოფილია ბრაზილიასა და სამხრეთ ამერიკაში.

  • Auritech Medical In.
  • Trendgem
  • Viola Bio-tech Private Limited.
  • Yosif Limited Waymine
  • HOT ბიომაგნიტური წვრილი საყურეები
  • SIA Joom
  • a & r fashion RADOCIE
3. კვლევის სფერო გლობალური ბიო მაგნიტური ყურის სტიკერების ბაზარი ასაკობრივი ჯგუფის მიხედვით
  • 10 – 20 წელი
  • 20 – 39 წელი
  • 40 – 59 წელი
  • 59 წლის ზემოთ
4. ბიოლოგიური მაგნიტური ყურის სტიკერების ბაზარი
  • ქალი
  • კაცი

გლობალური ბიომაგნიტური ყურის სტიკერების ბაზარი, სადისტრიბუციო არხის მიხედვით

online

  • პირდაპირ მომხმარებელთა პლატფორმებზე
  • მესამე მხარის პლატფორმები

offline

  • სუპერმარკეტი / ჰიპერმარკეტები
  • სპეციალიზებული მაღაზიები
  • სხვა საცალო ფორმატები

TMR– ის ეს კვლევა წარმოადგენს ბაზრის დინამიკის ყოვლისმომცველ ჩარჩოს. ეს ძირითადად მოიცავს მომხმარებელთა ან მომხმარებელთა მოგზაურობის კრიტიკულ შეფასებას, ამჟამინდელი და განვითარებადი გამზირებს და სტრატეგიულ ჩარჩოს.

ჩვენი ძირითადი საფუძველია 4 კვადრატული ჩარჩო EIRS, რომელიც გთავაზობთ ოთხი ელემენტის დეტალურ ვიზუალიზაციას:

  • მომხმარებელთა გამოცდილება, რუქა
  • ინსტრუმენტები, მონაცემთა ბაზაზე დაფუძნებული კვლევის საფუძველზე
  • მოქმედი შედეგები ბიზნესის ყველა პრიორიტეტის დასაკმაყოფილებლად
  • სტრატეგიული ჩარჩოები ზრდისკენ.
5. გლობალურ ბაზარზე მოხმარების ნიმუშები რეგიონული შეფასების საფუძველზე.

შემდეგ რეგიონულ სეგმენტებს მოიცავს: ჩრდილოეთ ამერიკა, აზია, წყნარი ოკეანე, ევროპა, ლათინური ამერიკა, ახლო აღმოსავლეთი და აფრიკა. ანგარიშში მოცემულია EIRS კვადრატის ჩარჩო, რომელშიც მოცემულია მონაცემთა კვლევის ფართო სპექტრი და საკონსულტაციო მომსახურება. ქვემოთ მოცემულია ამ კვადრატების კადრი.

6. მომხმარებელთა გამოცდილების რუქა

კვლევა გთავაზობთ სხვადასხვა მომხმარებელთა მოგზაურობის სიღრმისეულ შეფასებას ბაზარზე და მის სეგმენტებზე. ის გთავაზობთ სხვადასხვა შთაბეჭდილებებს მომხმარებელზე პროდუქციისა და მომსახურების გამოყენების შესახებ. ანალიზი ყურადღებით შეისწავლის მათ ტკივილის წერტილებს და შიშებს მომხმარებელთა სხვადასხვა შეხების წერტილებში. კონსულტაციები და ბიზნეს – სადაზვერვო გადაწყვეტილებები დაეხმარება დაინტერესებულ მხარეებს, მათ შორის CXO– ს, განსაზღვრონ მომხმარებელთა გამოცდილების რუქები მათ საჭიროებებზე დაყრდნობით.

7. შეხედულებები და ინსტრუმენტები

კვლევაში სხვადასხვა შეხედულებები ემყარება პირველადი და მეორადი კვლევის დახვეწილ ციკლებს, რომლებსაც ანალიტიკოსები იყენებენ კვლევის განმავლობაში. ანალიტიკოსები და ექსპერტი მრჩეველები TMR– ში იღებენ ინდუსტრიას, მომხმარებელთა რაოდენობრივი ხედვის ინსტრუმენტებსა და ბაზრის პროექციის მეთოდოლოგიას შედეგების მისაღწევად, რაც მათ საიმედოდ აქცევს. კვლევა გთავაზობთ არა მხოლოდ შეფასებებსა და პროგნოზებს, არამედ ბაზრის დინამიკის მაჩვენებლების შეფასებას. ეს შეხედულებები აერთიანებს მონაცემებზე დაფუძნებული კვლევის ჩარჩოს და ბიზნეს მფლობელების, CXO– ების, პოლიტიკის შემმუშავებლების და ინვესტორების თვისობრივ კონსულტაციებს. ხედვები ასევე დაეხმარება მათ მომხმარებლებს გადალახონ შიში.

8. მოქმედი შედეგები

TMR– ს მიერ ამ კვლევაში წარმოდგენილი დასკვნები შეუცვლელი სახელმძღვანელოა ყველა ბიზნეს პრიორიტეტის, მათ შორის მისიისთვის კრიტიკული პრიორიტეტების დასაკმაყოფილებლად. განხორციელებულმა შედეგებმა აჩვენა ხელშესახები სარგებელი ბიზნესის დაინტერესებული მხარეებისა და ინდუსტრიის სუბიექტებისთვის მათი საქმიანობის ასამაღლებლად. შედეგები მორგებულია ინდივიდუალურ სტრატეგიულ ჩარჩოზე. კვლევა ასევე ასახავს რამდენიმე ბოლოდროინდელ შემთხვევათა შესწავლას კომპანიების მიერ სხვადასხვა პრობლემების გადასაჭრელად, რომლებიც მათ შეხვდნენ კონსოლიდაციის გზაზე.