ტემპერამენტული ჰარმონია ბრენდთან – IV

IV

P&G – გლობალური პარტნიორები ქმნიან ღირებულებას და მდგრად ზრდას

კომპანია ცნობს საუკეთესო მომწოდებლებს, რომლებიც მზად არიან მდგრადი პარტნიორობის ზრდისთვის.

CINCINNATI–(BUSINESS WIRE)– Procter & Gamble Company-მა წლის პარტნიორის ჯილდო გადასცა 11 კომპანიას. ეს არის P&G-ის უმაღლესი აღიარება გარე ბიზნეს პარტნიორების მიმართ, რომლებმაც მიაღწიეს განსაკუთრებულ და მდგრადი ღირებულების მიწოდებას კომპანიის მომხმარებლებისთვის, საცალო პარტნიორებისთვის და სხვა დაინტერესებული მხარეებისთვის. P&G ამაყობს, რომ აღიარებს ამ კომპანიებს, რომლებიც იყვნენ საუკეთესოთა შორის და მათ ასახელებს, როგორც მიწოდების ეკოსისტემის განუყოფელი წევრებად.

გარდა ამისა, P&G-მა აღიარა ექვსი მიმწოდებელი, რომლებმაც აჩვენეს ინდუსტრიის წამყვანი გარემოსდაცვითი მდგრადობის ვალდებულებები და გავლენა, როგორც P&G-ის Ambition 2030 გეგმის ნაწილი. თითოეულმა მიიღო თავისი 2022 წლის P&G მომწოდებლის მდგრადობის ჯილდო. ჯილდოების ეს ახალი კატეგორია შეიქმნა იმ პროგრესისა და წვლილისთვის, რომელსაც კომპანიის გარე პარტნიორები აკეთებენ P&G-ის მდგრადობის ძირითად საყრდენებში კლიმატის, ნარჩენების, წყლისა და ბუნების შესახებ.

P&G თავის ძვირფას პარტნიორებთან ერთად, ქმნის ბოლომდე, მოქნილ და ელასტიურ მიწოდების ქსელს, სადაც P&G და მისი საცალო მომხმარებლები, ფიზიკური განაწილების პარტნიორები და მომწოდებლები შეუფერხებლად ურთიერთობენ მომხმარებლების მომსახურებისთვის. P&G ამაყობს, რომ აღიარებს ამ პარტნიორებს მათი განსაკუთრებული წვლილისთვის და თანამშრომლობისთვის, რათა უკეთ მოემსახუროს მომხმარებლებს მთელს მსოფლიოში და წინ წაწიოს მდგრადობის მიზნები.

P&G 2022 წლის გარე ბიზნეს პარტნიორის ჯილდოს გამარჯვებულები:

  • Aerofil Technology Inc
  • Arkay Packaging
  • Dow Chemical Company
  • Matrix Business Services
  • PAYER Group
  • Rialto Enterprises
  • RKW Group
  • Sandler SA
  • Superpac, Inc.
  • Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów S.A.
  • ZRP Printing Group.

P&G 2022 მიმწოდებლის მდგრადობის ჯილდოს გამარჯვებულები:

  • Albéa
  • Alpla
  • HH Global
  • International Flavors and Fragrances, Inc.
  • Jones Lang LaSalle
  • Suzano
  • P&G-ის 2022 წლის გარე ბიზნეს პარტნიორის ჯილდოს შესახებ

2008 წელს დაწყებული, P&G-მა აღიარა თავისი საუკეთესო გარე ბიზნეს პარტნიორები. P&G-მ დააწესა ჯილდოები, რათა განსაზღვროს, გაზომოს და ერთობლივად გაზარდოს თავისი ბიზნეს პარტნიორების ეფექტურობა, იმისთვის, რომ გადააჭარბოს ბიზნეს საჭიროებებს და გააძლიეროს ურთიერთობები. კოლაბორაციული გზით კოლექტიური მუშაობის გაუმჯობესებით.

  • P&G-ის 2022 წლის მომწოდებლის მდგრადობის ჯილდოს შესახებ

2022 წელს ინიცირებული, P&G ვალდებულია აღიაროს თავისი ყველაზე ერთგული და გავლენიანი გარე ბიზნეს პარტნიორები, რომლებიც იზიარებენ და მოქმედებენ P&G-ის გარემოსდაცვითი მდგრადობის მიზნებზე. შერჩევის კრიტერიუმები ეფუძნება მომწოდებლების გამორჩეულ წვლილს, რომლებიც ლიდერობენ და წარმოადგენენ „ზრდის, სიკეთისა და შთაგონების ძალას“ კომპანიის ამბიციის 2030 საყრდენებში: კლიმატი, წყალი, ნარჩენები და ბუნება.

წყარო: https://news.pg.com/news-releases/news-details/2022/PG-Global-Partners-Create-Value-and-Sustainable-Growth/

Acquisitions by Procter & Gamble

Procter & Gamble-ის შესყიდვები

ბოლო განახლება: 2023 წლის 23 აპრილი

Procter & Gamble

1837, ცინცინატი (აშშ)

FMCG კონგლომერატის პროდუქტების მიმწოდებელი

ინვესტორები: Trian Fund Management, სანაპირო ფინანსური მრჩევლები +1 – ით მეტი

ბოლო რაუნდი: 2.38 მილიარდი აშშ დოლარი, ჩვეულებრივი ვალი, 2018 წლის დეკემბერი (USD 2.38B, Conventional Debt, Dec 2018).

Procter & Gamble-მა განახორციელა 21 შესყიდვა და 12 ინვესტიცია. კომპანიამ 59,90 მილიარდ დოლარზე მეტი დახარჯა შესყიდვებისთვის. Procter & Gamble-მა ინვესტიცია განახორციელა მრავალ სექტორში, როგორიცაა Beauty Tech, Local Services და სხვა.

Procter & Gamble-ის შესყიდვების მიმოხილვა

ყველა შენაძენი: 21

უახლესი შენაძენები: Mielle Organics (იანვარი 2023), TULA (იანვარი 2022), OUAI თმის მოვლა (დეკემბერი 2021)

ძირითადი (key) შეძენი: Gillette (Acq. $57,00B 2005 წლის იანვარში), Tampax (Acq. $1,85B 1997 წლის აპრილში), Ambi Pur (Acq. $470M $ 2009 წლის დეკემბერში)

სექტორის დისტრიბუცია: Beauty Tech [5], Local Services [1]

https://tracxn.com/d/acquisitions/acquisitionsbyProcter-&-Gamble

Procter & Gamble-მა შეიძინა 29 კომპანია, მათ შორის 7 ბოლო 5 წლის განმავლობაში. სულ 7 შესყიდვა განხორციელდა კერძო ინვესტიციის ფირმებისგან. მან ასევე გაათავისუფლა 31 აქტივი.

Procter & Gamble-ის ყველაზე დიდი შენაძენი დღემდე იყო 2005 წელს, როდესაც მან შეიძინა The Gillette 57.0 მილიარდ დოლარად. ეს ყველაზე დიდი გამჟღავნებული გაყიდვა მოხდა 2015 წელს, როდესაც მან მიყიდა Procter & Gamble – Beauty Products Business Coty-ს $12.0 მილიარდად. Procter & Gamble-მა შეიძენები განახორციელა შშ-ს 14 სხვადასხვა შტატში და 3 ქვეყანაში. კომპანიის ყველაზე მიზნობრივი სექტორებია სამომხმარებლო პროდუქტები (79%) და საკვები (4%).

ომელი კომპანიები შეიძინა Procter and Gamble-მა?

P&G ახლახანს შეიძინა თმის მოვლის ბრენდი Mielle Organics, მისი პროდუქციის ხაზის ხელმისაწვდომობის გაფართოების იმედით, მიელმა ინსტაგრამის პოსტში თქვა, რომ ფორმულების შეცვლას არ გეგმავს და ბრენდი იმუშავებს, როგორც P&G Beauty-ის დამოუკიდებელი შვილობილი კომპანია.

P&G-მა და Mielle-მა ორივემ 10 მილიონი დოლარი გამოუყო არაკომერციულ Mielle Cares-ს, რომელიც ორიენტირებულია „რესურსების მიწოდებაზე და მხარდაჭერაზე შავკანიანთა განათლებისა და ეკონომიკური შესაძლებლობების გასაუმჯობესებლად“.

„P&G-ში შესვლის მომენტიდან ჩვენ დავინახეთ ლიდერთა მრავალფეროვანი გუნდი, რომლებიც იზიარებენ ჩვენს ღირებულებებს და ხედვას ინოვაციების, განათლებისა და საზოგადოების გაძლიერების შესახებ, მათ შორის რამდენიმე შავკანიანი ლიდერი, რომლებიც მთავარ როლს თამაშობენ თმის მოვლისა და სილამაზის ბიზნესში “, – თქვა მონიკმა როდრიგესმა.“ ეს პარტნიორობა Mielle-ს აძლევს შესაძლებლობას, მოემსახუროსუფრო დიფერენცირებულ თმის მომხმარებლებს იმ შესანიშნავი პროდუქტებითა და ფორმულებით, რომლებიც ჩვენს საზოგადოებას უყვარს.”

ბრენდის ვებსაიტის გარდა, Mielle-ს პროდუქცია უკვე იყიდება საცალო ვაჭრობის საშუალებით, როგორიცაა Ulta Beauty, Sally Beauty, Target, CVS, Rite Aid, Walgreens და Walmart.ბოლო სამი წლის განმავლობაში Mielle-მა მიიღო დაფინანსება New Voices Fund for Color of Women-ისგან და ცხრანიშნა ინვესტიცია Berkshire Partners-ისგან.

P&G არ არის უცხო სილამაზის ბრენდების შეძენაში. 2022 წელს კორპორაციამ დახარჯა $1,4 მილიარდი ნაღდი ფული შესყიდვებზე, ძირითადად კანის მოვლის ბრენდების Farmacy Beauty და Tula, ასევე თმის მოვლის კომპანიის Ouai-ს შეძენასთან. კომპანიამ ასევე გამოაცხადა საპარსი ბრენდის Billie-ს შეძენის გეგმები 2020 წელს, რომელიც გააუქმეს მას შემდეგ, რაც FTC-მა ეს გარიგება დაბლოკა.

წყარო: https://www.retaildive.com/news/procter-gamble-acquires-haircare-brand-mielle-organics/

P&G არ არის უცხო სილამაზის ბრენდების შეძენაში. 2022 წელს კორპორაციამ დახარჯა $1,4 მილიარდი ნაღდი ფული შესყიდვებზე, ძირითადად კანის მოვლის ბრენდების Farmacy Beauty და Tula, ასევე თმის მოვლის კომპანიის Ouai-ს შეძენაზე.

ეკატერინე კოჭლამაზაშვილი, მარიამ ქადაგიძე IBSU